HTML

Anti Vatera - a lehúzásokról

Anti Vatera blog. A lehúzásokról. Károsultakról. A Vatera.hu Kft. sajátos üzletpolitikájáról. Nyílvános panaszkönyv az interneten, elvégre kijár. Beküldhetitek panaszaitokat, történeteiteket a következő emailcímre: antivatera@gmail.com. Ezek közül válogatunk! Kulcsszavak: vatera, panasz, panaszos, panaszkönyv, behajtó, behajtás, feljelentés, fogyasztóvédelem, jogok Felelősséget az oldalon megjelent írásokért semmilyen vonatkozásban nem vállalunk.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Fantomizált licitálók a Vateránál

2009.09.10. 20:13 antivatera

Roland érdekes helyzetbe került, miután a Vatera lekapcsolt pár felhasználót, akik licitáltak egy termékére. A törölt licitek után 4000 forinttal esett vissza az ára, ami kellemetlen, ha nem volt megadva minimálár:

XXXXXXXX számú aukciómon a tegnapi napon 4 licit volt, mára azonban csak egy lett, az ára pedig 20001 Ft-ról visszaesett 16000 Ft-ra! Az aukció július 4-én jár le, így várom mihamarabbi magyarázatukat!  Én nem adtam engedélyt licit törlésére senkinek! Amennyiben nem tudnak magyarázatot adni, kérem a termék aukciós idejének meghosszabbítását!

Válasz:
Amennyiben egy felhasználó inaktiválásra kerül, az általa leadott licitek automatikusan törlésre kerülnek.

Én:
Ebben az esetben kénytelen leszek jogászt megkérdezni, ezt hogyan szabályozza a ptk., mivel licittételkor a felhasználó aktív volt, így azonban valamely részről felmerülhet a szándékos károkozás! Pl. Meghirdetem az autómat mondjuk 1 Ft-ról. Valaki azt mondja ad érte 1000 Ft-ot, majd a barátja licitál rá a reálérték felett, majd a lejárat előtt nem sokkal szándékosan törlik a barátot, így kénytelen vagyok 1000 Ft-ért eladni? Ahol is a logikailag rosszul felépített rendszer miatt felmerülhet extrém esetben nagyértékben elkövetett csalásban a vatera bűnrészessége is. Egyúttal kérném a felhasználó érvényes licitjeinek visszaállítását!

Felháborítónak tartom, hogy a vatera semmilyen módon nem értesít, és hozzá sem enged nyúlni az aukcióhoz, ha ők módosítanak az aukciómon! A vatera azért, mert esetleg tartozik neki egy másik tag (ezért is lehet valaki inaktív), okozhat-e nekem szándékosan kárt? Ez volt az utolsó aukcióm náluk!


Forrás: homar.blog.hu/2009/07/07/fantomizalt_licitalok_a_vateranal

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://antivatera.blog.hu/api/trackback/id/tr231373701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Havas722 2013.11.21. 07:38:26

Sziasztok!

Nekem csak rossz tapasztalatom van a Vaterával kapcsolatban. Két alkalommal hirdettem,senki nem reagált a licitre, semminemű üzlet nem jött létre mégis ki artak velem fizettetni 2100 ft-ot. mivel nem tettem meg kiadták behajtócégnek, akik már 7800 ft ot követeltek rajtam. Nem volt más választásom, és kifizettem. Következő alkalommal szintén nem jött létre üzlet és ismét lehúztak pár ezer forinttal. Így ezek után végleg töröltem magam, és az APRÓD.HU-n ingyen tudok hirdetni amíg csak el nem adom a terméket, és van még pár ilyen felhasználóbarát oldal. Senkinek nem ajnlom a Vaterát.
süti beállítások módosítása